🙃

 Cunoașteți genul ăla de bărbat pe care tre să-l lauzi și când face un căcat⁉️🤔

Am avut eu unul acasă‼️☝️😁

Frate , al meu era genul ăla de coi în căldare , care atunci când îl pui să facă ceva , te face să-ți dorești să-l omori în cel mai sadic mod . Și pe el și pe ma-sa , că nici aia nu tre' să scape . Eu de regulă făceam tot prin casă . Reparam orice , că na , până și al meu zicea că el s-a măritat nu s-a însurat .

Bă , da într-o zi , îl pun pe al meu să-mi schimbe și mie un bec din sufragerie , sau living , că așa se zice mai modern , că doar toată lumea știe engleza de baltă și noi nu mai suntem chiar români. Secolul 21 pwla mea ...

Bă , și începe să se coiască ... Păi până și-a adus trusa de scule , ditamai trusa frate , de ziceai că are ditamai lucrarea . Până a găsit pe ce să se urce ... Că ne trebuia o scara cu 12 trepte , poate una d'aia de pompieri , că la câtai casa avem , castelul reginei e mic copil . E foarte greu să schimbi un bec la o aplică de 12 lei , știți ce vă zic⁉️🤷🏼‍♀️

Bun , și aduce minunea toate alea la fața locului , că mă uitam la bec și mă uitam și la ce era în mijlocul sufrageriei mele și îmi venea să-i spun ... Stai , nu te apuca ! Sa chemăm și IML'ul și Garda Națională , un elicopter să survoleze blocul , că poate o fi nevoie . N-am zis , m-am abținut ! Cu greu‼️☝️

Și începe ... Scoate becul din cutie ... Se uită la cutia de scule și scoate ditamai șurubelnița .

Ce plm , faci cu șurubelnița , că e aplică ...

Lasă becul , pune șurubelnița la loc , și mai așează puțin scara . După ce așează scara mă întreabă pe mine unde e becul ...🤦🤦

În cur la ma-ta aia care te-a făcut ea așa în reluare , ca i-a fost lene și să dea din craci , d'aia ai ieșit așa ... Daaaarrrr ... Mă abțin și îi arăt becul.

Se urcă pe scară cu becul în mână . Se dă jos lasă becul se urca iar , scoate aplica , se dă jos , lasă aplica , ia becul se urca pe scara cu becul ... Ajunge sus cu el , zic , mulțumesc doamne , a ajuns prostul sus ... cu becul ...

Acu numa să'l pună ...

Se uita la mine ... Nu e bun‼️

Am zis că fac infarct ... Bă , abia ajunsese sus cu becul ... Era pe punctul să-l schimbe . Eram fricită ... , că aveam lumină și el trăia , că îmi venea să-i dau un șut la scara aia în pwla mea , că nu mai puteam ...

Zic , stai acolo ca-ți dau altul orice ar fi nu te da jos .

Mă duc repede , îi dau altul și îl schimbă. Bă la schimbat !

Frățică , sărbătoare națională , cineva să dea drumul la artificii ... Aduceți șampania ... Mă îmbăt ce pana mea.

Îl vad că se uită mândru la mine de parcă a reușit să lumineze toată planeta și încep ...

Bine că l-ai schimbat . M-ai făcut fericită ... Puteam să-l schimb și eu , dar sigur nu lumina așa frumos și nici nu avea forma asta așa ovală , de parcă e vreo pictură de a lu' Picasso ... Doamne , cum arată aplica mea cu becul pus de tine . Să-mi bag pwla de se mai vede că am dat 12 lei pe ea ... Zici că e ditamai candelabru ... Doamne , ce bine cade lumina de la bec pe ea.

Acu , marș în morții tai , jos de pe scară că nu mai rezist și te-mping ‼️☝️🤷🏼‍♀️😁🤣🤣🤣(Preluat)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rațiune sau Simțire

...

Ce repede se face târziu... in viata