Homo IQUS

 Am intalnit destule teme rasfoind internetul, unele destul de importante, altele bizare sau pur si simplu firesti..., teme variate, religie, politica, sport, sex, iubire, doftoriceala, leacuri, retete culinare, curiozitati, etc. .. fel de fel... Omul isi alege lucrurile rutinei zilnice in functie de starea care o are, ca la ascultatul muzicii, ca la pofta de a alege ce tip de film sa vada, sau pur si simplu ce are chef sa faca... Alegerea unui subiect in ale cititului e destul de vaga, incerta, doar un subiect incitant iti poate schimba acea stare. Eu personal recunosc ca in mare parte, starea ce o am la un anumit moment  dat poate fi schimbata doar de cateva subiecte deja stiute si cunoscute de mine ca fiind cele ce imi ravasesc o anumita stare, - femeile, ezoterismul sau picanteriile religioase, sau un pariu sportiv castigat... Poate or mai fi si altele, dar in mare cam astea ar fi cele care reusesc in proportie de 99% sa ma schimbe de la o stare la alta... Deunazi am gasit un subiect intr-un colt pe net,... nu, nu despre femei, nici despre cum castigi un bilet la pariuri sportive... ci o tema destul de dubioasa pt cat am rasfoit eu netul pe toate partile - "Legatura stransa intre atei si IQ"... Vezi doamne, pe un forum, erau niste "ei" care isi disputau pro si contra ideea de "IQ-ul face casa buna cu ateismul" ...  Na drace, ca am gasit-o si pe asta... Ce am inteles eu citind de zor pe acolo era ca, vezi doamne dumnezeule mare..., aia dastapti "e" atei... Opa na, ptiuuu beleaua dracu'...!!! Nu, nu am inteles gresit, nu e vorba de acel lucru prin care daca esti ateu capeti inteligenta, ci invers, daca esti inteligent devi ateu... Cel putin asa am inteles eu,... Adica vezi doamne tu marite domn atotputernic, Omul a gasit reteta la cum sa fuga de tine elegant... se naste dastapt, isi ascute in timp neuronul ala nobil si talentat, cu care se naste, si-ti da teapa prin atotintelegerea si IQ-ul lui cel semetz... Mai fa-i ceva acu' daca mai poti Omului cu neuron talentat si ales,... si dastapt foc, si te mai si reneaga pe deasupra cu eleganta IQ-ului lui ascutit pana-n 145... Argumentele de acolo destul de diverse, aia pro IQ-ateu prezentau o statistica, ca cica vezi tu doamne, aia de la NASA "e" dastapti... dar si atei....,ca cei cu premii Nobel in majoritate ar fi atei si ei... Eu, un crestin neaos m-am speriat, logic, m-a cuprins teama pt cateva secunde... Am citit cu sete sa dau de "ai mei", zic "ma unde doamne iarta-ma sunteti?"... I-am gasit, unii slabi de tot (ca na, fara IQ e "grele"...), altii buni (ca na, desi putini, IQ ai si la astia cu Doamne-Doamne...)... sanchi.... In fine, daca o statistica poate arata existenta lui Dumnezeu atunci sa o luam pe cea cu vanzarea Bibliei, best-seller-ul umanitatii, aia statistica nene, cea mai cumparata carte a tuturor timpurilor ever whatever whenever forever....Atatia prosti au cumparat cartea asta in decursul timpului incat statistica cu cei de la NASA si cei cu premiile Nobel joaca la cadeti cu statistica aia a lor de tot rahatu'... Cu alte cuvinte a demonstra prin credinta (desi nu se pupa demonstratia cu credinta), ca inexistenta lui Dumnezeu e dovedibila  doar prin a crede ca El nu exista si a rezuma toate astea la o statistica de ochii lumii, este la fel cum spunea sarmana baba la coada asteptand cu scaunelul linistita sa deschida pravalia "stiu eu sigur maica ca azi s-ar putea sa bage pui congelati..."... Stiu ei ca nu exista pt ca au IQ-ul fandosit si ager, si dovedesc inexistenta Lui prin jocul cu mantinela... daca esti "dastapt" El nu exista", daca esti tampit sau imbecil El exista... Mare incurcatura si cu IQ-ul asta, ma intreb de ce nu au ales statistica cu blondele, sau cu purtatorii de sandale si sosete flausate, sau cati poarta chiloti tetra si cred in Dumnezeu... cati scuipa in san dar nu cred,... cati joaca barbut dar cred,... cate se prostitueaza cu crucea pe perete si nu cred... Necaz mare in gradina Domnului... Bine, lucrurile sunt spuse destul de clar,.... aia care, vezi doamne, inteligentii aia cu IQ de rasa ajung la acea intelepciune care le ofera intelegerea ca Dumnezeu nu exista... aia e buba... asa e spusa... Ei nu trateaza tema divinului de data asta stiintific, ci e tratata prin prisma calitatilor lor... IQ-ul lor ofera acea demonstratie necesara ca sa inchida gura prostimii, cu alte cuvinte... Sa nu va mirati ca intr-o zi vor spune ca  stangacii, statistic vorbind sunt predominant atei... si in mare parte acei stangaci vor argumenta ca Dumnezeu nu poate fi stangaci... deci El nu exista.... Sa nu va mirati cand vor spune despre Newton, Pasteur, Einstein, A. Carrel, T. Brache, Faraday, Copernic, Galilei, Joule, Leibnitz, Maxwell,. Morse,... etc, erau cu un IQ mic... ar fi in stare si de asta.... Dumnezeu nu e pt statistici, nici pt IQ-ul unora sau altora, este un lucru personal, tine de credinta nu de laborator, este unic, absolut, atotIQ si culmea... exista si cand nu vor ei... Stiinta fara dar si poate este si va fi mereu cea care ne arata cum functioneaza lucrurile din jurul nostru, insa nu si care e rostul lor... Ca sa inchei o sa termin cu unul din ala de-al meu... pe care il apreciez pt ca stie sa isi coboare mintea in inima... Citez - Parerea unui geniu precum dl Hawking despre divinitate si despre moarte este la fel de avizata precum parerea unui geniu in pictura precum Picasso sau Michellangelo despre gaurile negre...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Rațiune sau Simțire

...

Ce repede se face târziu... in viata